Gyerekek

baby development baby

2009. június 14., vasárnap

Szemvizsgalat

Petinek egy hete megvolt az elso szemvizsgalata. Az tortent hogy par napja kezdtuk eszrevenni mindha egy kicsit kancsal lenne neha (neha a ket szem nem fokuszol egy pontra), felhivtam a szemorvost es elmentunk vizsgalatra. Erdekes vizsgalat volt ahogy kulonbozo jatekokkal varialva, kepnezegeteseel es osszehasonlitassal vizsgalta a szemet, majd csepegtettek a szemebe es fel ora utan ujra bent voltunk a vizsgalaton. A vizsgalat vegen megnyugtatott hogy Petinek semmi baja a szemenek, legalabbis ott nem jott elo a kancsalsag ami vagy nincs vagy meg annyira kezdeten vagyunk hogy nem latja. na most mar az az igazsag hogy meg most is latjuk hogy amikor mereng, nem koncentral akkor az egyik szemgolyo kicsit mas iranyba mozdul es nem tudjuk hogy mit is csinaljunk. Lehet hogy ezt kinovi?? Nemsokara visszuk a 3 eves vizsgalatra es remelem a dokitol kapunk valami megnyugtato valaszt.

4 megjegyzés:

Anna írta...

Miert nem probaltok keoet vagy videot csinalni es megmutatni a dokinak, egyik ismerosomnel az segitett a diagnosztizalasban.

sedith írta...

Hmm, Krisztának egyből felírták a szemüveget még tavaly ősszel. Most már nagyon esedékes lenne nálunk is egy kontroll, bár egy ideje már nem hordja, mert elromlott az egyik szára és még nem csináltattuk meg. Krisztának egyelőre csak számítógéppel nézték meg, de már ott észrevették a szemtengelyferdülést. Igaz, én még el akartam vinni egy másik orvoshoz is, de a férjem felháborodott, hoyg miért nézem hülyének a doktornőt és miért vagyok én olyan "okos"? No, ez nem jelent semmit:D, de valószínű, úgy lesz, hoyg a "kontrollt" egy másik orvos fogja megtartani.

Amit Anna javasolt, szerintem is jó ötlet lenne. Csak valahoyg úgy kellene elkapni, hoyg ő ne vegye észre előre, hiszen, ha figyel, lehet már nem látszik.

Alexandra gyönyörű volt a keresztelőn!!! Isten hozta a keresztények között!

Andrea írta...

Koszi a tanacsokat. Az az igazsag hogyha figyel akkor nem csinalja, igy nehez videora felvenni. Juliusban talakozunk a gyerekdokival es gondoltam hogy megkerdezem tole hogy mit tanacsol es a biztositassal is hogyan tudjuk osszehozni,

Edith, Krisztanak is ezek voltak a tunetei?

sedith írta...

Jujj, Andi, bocs', nem láttam a kérdésedet. Az a helyzet, hogy Krisztának semmiféle tünete nem volt/nincs. Csak rutinvizsgálatra vittem el. Amit én megfigyeltem nála egyelőre csupán az, hoyg ha fáradt, rengeteget pislog.
Mondta is a doktornő, hoyg egyelőre nem fog meglátszani semmiben, majd ha iskolás lesz és tanulnia, olvasnia, koncentrálnia kell, akkor okozhat fáradtságot, fejfájást. Sógornőm fiánál meg is jelentek ezek a tünetek most, másodikban és amióta szemüveget kapott, nincs semmi baj.

Remélem, azóta ti is haladtatok valamire és minden rendben veletek! És csak nagy a készülődés a nagy napra!;):)
puszi: Edith